A GoOrderz applikáció segítségével a legmodernebb szolgáltatást tudod nyújtani vendégeidnek. Egy olyan alkalmazást adhatsz a potenciális és a már meglévő vendégek kezébe, ami megkönnyíti és felgyorsítja a rendelések feldolgozását. A saját alkalmazás rengeteget előnnyel jár, mivel a személyreszabhatóság miatt egyedi felületet alakíthatsz ki, hogy kitűnj a többi vendéglátó egység közül.
A GoFutár Appot a GoAppal együtt megkaphatod, ennek köszönhetően a futárok is láthatják, hogy az adott rendelés milyen címre megy.
Az applikáción belül akár útvonalat is lehet tervezni a megrendelőhöz és egy gombnyomással már hívhatják is a megrendelőt, amikor a címen vannak.
A digitális jelenlét fontossága a vendéglátás iparágában
A koronavírus hatása jelentősen átformálta a vendéglátói iparágat is. Az éttermeknek és különböző vendéglátó egységeknek, gyorsan kellett reagálniuk a megváltozott fogyasztási trendekre. A megnövekedett internetes rendelések száma és az érintésmentes kiszállítás előnyben részesítése megreformálta a házhozszállítás folyamatát. Sok étteremnek a túlélést jelentette szolgáltatásainak digitalizálása. Az digitális megjelenés és a modern vendéglátói élmény biztosítása a jövőben még fontosabb szerepet fog játszani, ami a siker kulcsa lehet a piacon.
Itt szeretnénk mi a GoOrderz csapata segítséget nyújtani, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthasd vendégeidnek szolgáltatásaink segítségével. Applikációnk segítségével teljes ráhatásod lesz az egyes beállításokra és funkciókra, hogy vendégeidnek a legjobb élményt nyújthasd. Márpedig ez kifejezetten fontos, hiszen rohanó világunkban az ügyfelek csakis a gyors és átlátható felületeknek szavaznak bizalmat, ahol gyorsan és egyszerűen tudnak rendelni. Az applikáció alkalmazása nem csak az ügyfeleknek nyújt kényelmes és gyors rendelési élményt, de számodra is hasznos adatokkal szolgál majd az egyes fogyasztási szokásokat tekintve.
Saját és egyedi alkalmazás, hogy kitűnj a tömegből
A meghatározott havidíj fejében az alkalmazás a Te éttermedé lehet, mely iOS és Android rendszereken fut. A rendelések után nincsen jutalék csak a fix havidíjat számoljuk fel.
A következőket nyújtjuk számodra, ha bizalmat szavazol az applikációnak:
- Az Applikáció használati díja, amit az étteremre szabunk (iOS, Android)
- GoAdmin felület,
- GoFutár applikáció,
- Ügyfélszolgálat,
- betanítás,
- Étlap feltöltés (60 termékig)
- Adatvédelmi tájékoztató
- Instant és okos értesítések (Heti 3x)
- Marketing anyag
Digitális étlap és kedvezmények
A csapatunk által biztosított alkalmazásban a vendég kategóriánkként láthatja az étterem étlapját képes illusztrációkkal. A vásárlás ösztönzésének célzatából lehet kedvezményesen értékesíteni a termékeket, amelyek egy külön kiemelt szekcióban jelennek meg a főoldalon. Ezen kívül az app lehetőséget add, hogy különböző kuponokat hozz létre, amelyben összetett ajánlatokat tudsz nyújtani az étterem a vendégeinek.
Csapatunk kezdetben segítséget nyújt felöltetni az éttermet étlapját (Maximum 60 tételig) és betanít egy személyt, aki majd az esetleg módosításokat fogja véghez vinni, hogy saját alkalmazásodat magabiztosan tudja kezelni.
A marketing ereje a kezedben: Egyedi célzott hirdetések
Nehéz kitűnni hirdetéseinkkel a tömegből, ráadásul azok konverziója sem optimális, ha nem a megfelelő helyen marketingelünk. A Facebook és a különböző közösségi felületeken könnyedén elveszik akár egy célzott hirdetés, hiszen annyira telített annak közege. A saját alkalmazás olyan marketing felületet biztosít a felhasználó számára, melynek csatornáit kizárólag a tulajdonos befolyásolja.
Instant okos értesítésesekkel érheted el vendégeidet, hogy a potenciális megrendelőid azonnal értesüljenek az általad megszabott kedvezményekről, vagy az egyéb vásárlást ösztönző üzenetről. Az okos értesítési rendszer egyik legnagyobb előnye a tervezhetőség. Segítségével rálátást kaphatsz, hogy a nap melyik időszakában a legcélszerűbb az adott értesítéseket kiküldeni, hogy az a legnagyobb eséllyel elérje a felhasználót.
Tervezhetőség és költséghatékonyság: Napi menük funkció a saját alkalmazásodban!
A napi menük kifejezetten jó megoldásnak számítanak, ha ismerjük fogyasztóink szokásait, melyre rálátást ad a csapatunk által biztosított alkalmazás. Emellett a vendégek is előszeretettel rendelnek menüket, ha az adott hely fogásainak kombinációja elnyerte tetszésüket. Az étterem számára ez tervezhetőséget és költséghatékonyságot jelenthet, a nagyobb mennyiségek elkészítése miatt. Ebben is segítségedre lesz alkalmazásunk, hiszen feltölthetsz napi menüket. Konfigurálható az adott menünél a napi limit, ahol a felhasználó beállíthatja, hogy meddig kívánja forgalomban tartani az adott étel összeállításokat.
Személyreszabhatóság minden téren a tulajdonos számára – Átlátható és könnyű kezelhetőség a vendégnek
A GoAdmin felületen beállítható minden olyan funkció, ami meghatározza az éttermedet.
- Nyitvatartás
- Minimális rendelési díj
- Elérhetőség / pontos cím
- Termékpaletta
- Csomagolási díj
- Termék ideiglenes felfüggesztése
- Egyedi képek beállítása az applikáció fejlécében
- Helyben fogyasztási és kiviteli/kiszállítási ÁFA kulcs
További szolgálatások és funkciók:
Az egyes attribútumok beállításával olyan egyedi specifikációk is megadhatóak mint a plusz vagy mínusz feltét igénylése, vagy opcionális köret megadása. Továbbá lehetőség van az ételek méretét és a menük összetételét is változtatni. Ennek fejében az ár dinamikusan változik.
Segítséget nyújtunk a marketing terén is, hogy a lehető legtöbb vendéghez juthasson el üzeneted. Segítünk személyre szabni az egyes hirdetési anyagokat, hogy minden felületet jól mutassanak. Biztosítunk éttermed számára olyan kreatív anyagokat melyek akár Facebook, Instagram és egyéb közösségi felületek üzenőfalaira vannak optimalizálva. Kreatív marketing anyagaidat pedig nyomtatható formában is kézhez kaphatod, hogy akár az étterem falára vagy asztalaihoz helyezd. Ezen a nyomtatványon szerepel az egyedi QR kód, melynek köszönhetően vendégeid könnyedén megtalálhatják alkalmazásodat. Az ügyfelek így akár éttermen belül és otthonról is rendelhetnek. Az étterem asztalán lévő QR kód segítségével letölthetik és azonnal megrendelhetik az ételüket. Amint elkészült az étel, értesítést kapnak róla.
A vendégek az applikáció segítségével nyomon tudják követni a rendelésük állapotát is. Az étterem akár értesítés formájában is tudja jelezni az ügyfeleinek, hogy az adott megrendelést a vendéglátó egység elfogadta vagy esetleg elutasította. Értesítést kap a rendeléséről a vendég amikor a futár elindult a megadott címhez, illetve a rendelés teljesítése után is.
A szállítási díj kalkulálásánál lehetőség van arra, hogy adott kilométer szakaszokra bontva adjuk meg a kiszállítás árát. Az applikáció kiszámolja az étterem és a vendég közötti távolságot és pontos szállítási költséget kalkulál belőle.
Adatkezelési tájékoztatót biztosítunk előfizetőink számára digitális online rendelésekre specializálódott ügyvédek segítségével.
A ban avagy kitiltás funkció lehetővé teszi, hogy a problémás megrendelőket kizárja az applikációból. Ez a funkció a telefon egyedi azonosítóját tiltja ki, ami azzal jár, hogy az adott illető csak akkor tudja megkerülni a tiltást, ha más készüléket használ.
A kosárban a vendég pontosan fogja látni a termékek összegét, az pontos csomagolási és kiszállítási díjat.
A csomagolásoknál és a szállításhoz használandó ételtároló dobozoknál is beállítható különböző vagy egységes díj, ami később módosítható.
A fizetésnél a megrendelő megadhatja preferált fizetési módját: Készpénz (debit vagy credit), Bankkártya vagy SZÉP Kártya (hamarosan).
Növeld éttermed bevételét és szerezz TE is 3x több rendelést 2 hét alatt az Egyedi Android és iOS Éttermi applikációdnak köszönhetően.